31 okt. 2014

Det blir ett uppföljningsprojekt om Evigheten

Det är lätt att tro att kameran ligger oanvänd när det är stiltje på den här sidan. Det är nog snarare så att bilderna fastnar på minneskortet i kameran och inte kommer vidare. Tidsbrist och andra prioriteringar är orsaker. Men kameran används då och då och sanningen är den att mitt uppföljningsprojekt om Evigheten är i full gång. Är du nyfiken på mina tidigare bilder på projektet så är det bara att kika in under fliken Evigheten 2012. Resultatet av uppföljningsprojektet kommer förhoppningsvis visas upp under konstrundan på Österlen till våren.

Idag bjuder jag istället på några bilder från en kvällspromenad jag tog i september i Västra hamnen i Malmö. En vindstilla och skön promenad.







2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! Här har jag gått både i vått och torrt. Både morgon, dagtid och kväll. När det varit gatufest och bo-utställning. Alltid finns något att sikta kameran mot.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! =)