1 jan. 2013

Nytt år med 365 fotoutmaningar

I ett försök att hitta inspiration till nya fotomotiv har jag gått med i en utmaning som innebär 365 teman under 2013 dvs ett tema för varje dag. Vi är fler som hakat på samma utmaning via bloggen 365 foton. Alla olika teman hittar du här

För min del så har jag skrivit ut listan och kommer förvara den på ett ställe där jag ständigt blir påmind om den och kan associera för att hitta spännande fotoidéer. Sen återstår det att se om jag fixar alla 365 teman under året eller om jag tappar farten. Men mitt mål är i alla fall att hänga med så länge det går. Syftet för mig är inte i första hand att fullfölja för sakens skull utan att inspireras i mitt fotograferande av teman och av andra deltagares bilder, så...

Mina arbetsredskap kommer att vara min Nikon D90 och min Samsung Galaxy S3. Mina bilder kommer att läggas upp här i bloggen under etiketten 365.


Stay tuned för första bilden!

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! =)